Bestelling defect of beschadigd

Als je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier gelijk een melding van te maken. Wij vragen je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze winkel wanneer blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is. Als het mogelijk is, zullen wij zorgen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar jou versturen. Je krijgt het gehele aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort in het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt. 

Ander artikel geleverd dan besteld

Komt de levering niet overeen met wat je besteld hebt, dan vragen wij jou zo snel mogelijk contact op te nemen met onze winkel. In het geval wij geen gelijk of vervangend product beschikbaar hebben, krijg je het gehele aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik van is gemaakt. 

Garantie

Bij 105 Cycling heb je altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk verschillen. De fabrieksgarantie vind je op de verpakking. De datum op de factuur/aankoopbon geldt als ingangsdatum voor de garantie. Je kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie, mits er geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact op met onze winkel voor meer informatie over garantieafwikkeling. 

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.